εδώ βάζουμε αυτοκίνητα αγωνιστικά η απλά.
2 posters
Aυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες
A7_Corsair- Posts : 19
Join date : 2012-09-10
Age : 42
- Post n°2
Delorean (AMT 1/24)
Και ποιός δεν έχει δει την τριλογία φαντασίας Back to the Future;
H ταινία είχε κάνει πολύ καλές εισπράξεις την εποχή που βγήκε και είχε εντυπωσιάσει με τα πρωτότυπα εφέ της.
Η ταινία έγινε γνωστή και για τον λόγο ότι βγήκαν πολλά spin offs από διάφορες εταιρίες παιχνιδιών όπως κάρτες, κούκλες και επιτραπέζια. Φυσικά ο μοντελιστικός τομέας δεν θα μπορούσε να μείνει απ'έξω και η αμερικάνικη AMT κυκλοφόρησε το αυτοκίνητο του εκεντρικού Dr. Emet "Doc" Brown σε μορφή κιτ σε κλίμακα 1/24
Η αρχική έκδοση του αυτοκινήτου με την κεραία για τον κεραυνό
το Delorean από την 2η κατά σειρά ταινία με το οποίο ο McFly ταξιδεύει στο μέλλον
τα κομμάτια του κιτ είναι σε χρώμα γκρι. Η λεπτομέρεια των κιτ είναι αρκετά ωραία και ρεαλιστική για την κλίμακα. Δίνονται σε όλα τα κιτ η πληθώρα εξωτερικής λεπτομέρειας που υπάρχει και στο πραγματικό εκτός βέβαια των καλωδίων που δίνονται ανάγλυφα.
To καλούπι είναι ίδιο και για τα 3 κιτ με προσθήκες μόνο των απαραίτητων κομματιών.
Για παράδειγμα στο 1ο κιτ δίνεται η κεραία κεραυνού ενώ στο 2ο οι ρόδες μπορούν να κολληθούν ώς αναδιπλούμενες αφού το Delorean μπορεί να πετά.
Στο 3ο κιτ οι ρόδες αντικαθίστανται από ράγες τραίνου μιας και στην τελευταία ταινία ο Μάρτυ ΜακΦλάϊ επιστρέφει πίσω στο 19ο αιώνα
Γενικά το κιτ είναι must για τους λάτρεις της τριλογίας Back to the Future.
H ταινία είχε κάνει πολύ καλές εισπράξεις την εποχή που βγήκε και είχε εντυπωσιάσει με τα πρωτότυπα εφέ της.
Η ταινία έγινε γνωστή και για τον λόγο ότι βγήκαν πολλά spin offs από διάφορες εταιρίες παιχνιδιών όπως κάρτες, κούκλες και επιτραπέζια. Φυσικά ο μοντελιστικός τομέας δεν θα μπορούσε να μείνει απ'έξω και η αμερικάνικη AMT κυκλοφόρησε το αυτοκίνητο του εκεντρικού Dr. Emet "Doc" Brown σε μορφή κιτ σε κλίμακα 1/24
Η αρχική έκδοση του αυτοκινήτου με την κεραία για τον κεραυνό
το Delorean από την 2η κατά σειρά ταινία με το οποίο ο McFly ταξιδεύει στο μέλλον
τα κομμάτια του κιτ είναι σε χρώμα γκρι. Η λεπτομέρεια των κιτ είναι αρκετά ωραία και ρεαλιστική για την κλίμακα. Δίνονται σε όλα τα κιτ η πληθώρα εξωτερικής λεπτομέρειας που υπάρχει και στο πραγματικό εκτός βέβαια των καλωδίων που δίνονται ανάγλυφα.
To καλούπι είναι ίδιο και για τα 3 κιτ με προσθήκες μόνο των απαραίτητων κομματιών.
Για παράδειγμα στο 1ο κιτ δίνεται η κεραία κεραυνού ενώ στο 2ο οι ρόδες μπορούν να κολληθούν ώς αναδιπλούμενες αφού το Delorean μπορεί να πετά.
Στο 3ο κιτ οι ρόδες αντικαθίστανται από ράγες τραίνου μιας και στην τελευταία ταινία ο Μάρτυ ΜακΦλάϊ επιστρέφει πίσω στο 19ο αιώνα
Γενικά το κιτ είναι must για τους λάτρεις της τριλογίας Back to the Future.
A7_Corsair- Posts : 19
Join date : 2012-09-10
Age : 42
- Post n°3
Re: Aυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες
Λίγα λόγια για τον άνθρωπο πίσω από το αυτοκίνητο.
Ο John DeLorean , αρχιμηχανικός στην General Motor, υπεύθυνος για σχεδιάσεις αρκετών αυτοκινήτων που άφησαν εποχή όπως η Pontiac GTO, αποχωρεί από την GM το 1973 για να ιδρύσει την δικιά εταιρία ονόματι DMC (Delorean Motor Company).
Είναι μέσα '70 και κυκλοφορεί το πρώτο αυτοκίνητο με το όνομα DSV ή Delorean Safety Vehicle (Όχημα Ασφαλείας Ντελόρειαν) με την βοήθεια του γνωστού Ιταλού σχεδιαστή αυτοκινήτων Guirgetto Giugiaro.
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε περαιτέρω στο DMC-12 του 1981.Αξίζει να αναφερθεί ότι το εξωτερικό μεταλικό τμήμα της ατράκτου ήταν φτιαγμένο από ατσάλι και εάν συγκρουόταν με άλλο όχημα και πάθαινε ζημιά θα έπρεπε να αντικασταθεί με νέο σώμα ατσαλιού, αφού το παλαιό δεν μπορούσε να επισκευαστεί όπως στα υπόλοιπα αυτοκίνητα.Άλλο ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό του ήταν οι πόρτες που άνοιγαν προς τα επάνω σε στυλ φτερών γλάρου.
Ο John Delorean προχώρησε στο άνοιγμα εργοστασίου στην Ιρλανδία το οποίο έφτασε να απασχολεί στο απώγειο της παραγωγής του 2000 άτομα.
Ο κινητήρας φτιαχνόταν από την Renault όπως και το εργοστάσιο που κατασκευάστηκε καθώς και το σασί από την Lotus.
Μέχρι το τέλος του 1982 που έκλεισε το εργοστάσιο λόγω οικονομικών προβλημάτων, κατασκευάστηκαν περίπου 9000 αυτοκίνητα
Αργότερα ο John Delorean κατηγορήθηκε για ξέπλυμα χρήματος από πωλήσεις ναρκωτικών εξ'αιτίας της επαφής που είχε με έναν ναρκέμπορο της εποχής αλλά το 1984 αθωόθηκε επειδή εμφανίστηκαν στοιχεία που απόδειξαν ότι είχε κατηγορηθεί άδικα.
Πριν πεθάνει το 2005, σχεδιάζε να αναστήσει την DMC με την κυκλοφορία του DMC2 το οποίο έμοιαζε καταπληκτικά με το BMW Nazca.
Ο John DeLorean , αρχιμηχανικός στην General Motor, υπεύθυνος για σχεδιάσεις αρκετών αυτοκινήτων που άφησαν εποχή όπως η Pontiac GTO, αποχωρεί από την GM το 1973 για να ιδρύσει την δικιά εταιρία ονόματι DMC (Delorean Motor Company).
Είναι μέσα '70 και κυκλοφορεί το πρώτο αυτοκίνητο με το όνομα DSV ή Delorean Safety Vehicle (Όχημα Ασφαλείας Ντελόρειαν) με την βοήθεια του γνωστού Ιταλού σχεδιαστή αυτοκινήτων Guirgetto Giugiaro.
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε περαιτέρω στο DMC-12 του 1981.Αξίζει να αναφερθεί ότι το εξωτερικό μεταλικό τμήμα της ατράκτου ήταν φτιαγμένο από ατσάλι και εάν συγκρουόταν με άλλο όχημα και πάθαινε ζημιά θα έπρεπε να αντικασταθεί με νέο σώμα ατσαλιού, αφού το παλαιό δεν μπορούσε να επισκευαστεί όπως στα υπόλοιπα αυτοκίνητα.Άλλο ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό του ήταν οι πόρτες που άνοιγαν προς τα επάνω σε στυλ φτερών γλάρου.
Ο John Delorean προχώρησε στο άνοιγμα εργοστασίου στην Ιρλανδία το οποίο έφτασε να απασχολεί στο απώγειο της παραγωγής του 2000 άτομα.
Ο κινητήρας φτιαχνόταν από την Renault όπως και το εργοστάσιο που κατασκευάστηκε καθώς και το σασί από την Lotus.
Μέχρι το τέλος του 1982 που έκλεισε το εργοστάσιο λόγω οικονομικών προβλημάτων, κατασκευάστηκαν περίπου 9000 αυτοκίνητα
Αργότερα ο John Delorean κατηγορήθηκε για ξέπλυμα χρήματος από πωλήσεις ναρκωτικών εξ'αιτίας της επαφής που είχε με έναν ναρκέμπορο της εποχής αλλά το 1984 αθωόθηκε επειδή εμφανίστηκαν στοιχεία που απόδειξαν ότι είχε κατηγορηθεί άδικα.
Πριν πεθάνει το 2005, σχεδιάζε να αναστήσει την DMC με την κυκλοφορία του DMC2 το οποίο έμοιαζε καταπληκτικά με το BMW Nazca.
|
|